向Yes 4G say NO!

MyChunSheng 的头像

在我的email发出的2天又3小时后, 终于得到了Yes 4G的回复! 到底Yes 4G所谓的最低限制RM30是什么意思? 他的Email没有像在Facebook般模糊,也没有避开问题 所谓的RM30就是我们每个月必须用足RM30! 用不到RM30也会charge RM30 如果你reload RM30,一个月内只使用RM20,那剩下的RM10会消失 所以Yes 4G的Pay as you use 是在你用了RM30后才说的! 这是Yes 4G给我的回复: With reference to your enquiry, minimum commitment RM30 means, you have maintain a usage of RM30 every month. In case of any failure in fulfilling the minimum usage there will still be a charge of RM30. For [...]

Posted In