a special post.

aderybt 的头像

8 Dec 2010.
A special post dedicated to my beloved friends.
很高兴你们会特地过来看我,真的。

就算整天带着眼肿不自然的心情度过,我还是没有很失望.

caiwen,manhong,yaolong,weanshin,borhan =D

Posted In