Olympic Logo

jacksonywl 的头像

Although Beijing Olympic 2008 is over for some time, do you ever wonder how China come up with their Olympic Logo?

I find it amusing and creative XD





Posted In
艺妓 的头像

哈哈。。。蛮有趣的

哈哈。。。蛮有趣的。。。
原来“缘起”是这样的。。
那这logo也非常值得纪念,背后的“牺牲”不简单。。嘻嘻

艺妓 | 星期四, 16/10/2008 - 12:20am
tomato 的头像

原来奥运的logo是这样

原来奥运的logo是这样设计的,哈哈哈。

tomato | 星期四, 16/10/2008 - 12:29pm