..Silent..

yLing 的头像


Sometime silent is the best..
Sometime dunno everything is the best..
Sometime dun think so much is the best..

Don't ask..
Don't think..
Don't know..
.
..
...
..
.
I'll be Silent..

平均评分: 2 (1 vote)
Posted In
小丑不是我 的头像

那么做人就没有意思了

那么做人就没有意思了。
不过在适当的时候,休息放下包袱是应该的。

小丑不是我 | 星期三, 05/11/2008 - 12:00am
yLing 的头像

呵呵。。 对啊。。我

呵呵。。
对啊。。我就是在适当的时候这样做。。
保持大家的友谊~

yLing | 星期五, 07/11/2008 - 10:13am