新年特辑 3 *大年初二之家有喜喜事* cny episod 3 *ALL’S WELL, END’S WELL 2009* 

piggysherlyn 的头像

今天算是家里最圆满的一天了! 一大清早,妈妈已经煮了很多好料等我们了!

Everybody is here today! Dad,mom,sis,dear,bro, n kakak!hehe happy nehxxx! finally we whole family can sit down n eat together!

mom edi prepare everything early in the morning...enjoy the pictures :p

DSC01731.jpg

DSC01732.jpg

哇! 我最爱吃鱼漂了! 超好吃的!! *惨了,这句不懂该怎么翻译! 哈! *

 DSC01705.jpg

wee wee 看到MAJORLICA MAJORCA眼影的效果了吗? 轻松,自然! 我超爱的! 

wee wee can u see the effect of my MAJORLICA MAJORCA;s eye shadow?? nice?? it looks more natural than others!

DSC01706.jpg

哈哈 终于有机会穿这条项链了! 还是很喜欢!

haah finally got the chance to wear this necklace d!!! love it!


DSC01716.jpg

STARBUCKS! MR. ANG KOK SEONG 的最爱!

DSC01723.jpg

也是我的最爱拉! 哈

DSC01728.jpg

想尝试拍那种像MV里那种情侣的感觉..可惜失败! 哈哈

try to take photos like those couple in MV songs but failed =.=

DSC01729.jpg

妈妈的朋友们都问 :阿你的女儿的头发是接的吗?好长哦! 

auntie 们,不是拉!我可以借你拉拉看哦!哈哈

mom's friends always said tat my hair is fake cz so long! =.=

auntie oi, my hair is real de! i am willing to let u pull if u want! haha

 

好啦!不多说了!我们全家要一起去看家有喜事咯!!! 

ok la ,wanna go watch movie d!tata!

观后感:超好笑的!大家一定要去看哦!

 

hellokittyicon.gif 完~end~

相关文章/related topics :

新年特辑 1 *装饰* cny episod 1 *decoration* 2009

新年特辑 2 *团圆之傻气* cny episod 2 *crazy reunion* 2009

My most memorable 21st pre-birthday@birthday@post-birthday~

shop shop shop!!!

平均评分: 4 (1 vote)
Posted In
艺妓 的头像

双语的部落写法还不

双语的部落写法还不错哦!
那餐好丰富!
还有你们的MV情侣拍摄法其实也有你们自己的特色啦~哈哈

艺妓 | 星期二, 03/02/2009 - 12:12am
piggysherlyn 的头像

ha ha

谢谢哦!写双语是因为我有些朋友看不懂华文,又有些朋友看不懂英文,所以只好写双语!哈 谢谢你来留言哦:p

piggysherlyn | 星期二, 03/02/2009 - 12:51am