Library Seremban Part 2

alankllim 的头像

I start to think Seremban really have many beautiful reserved building… I love my Town…

dsc_0099

dsc_0060

dsc_0103 dsc_0104

dsc_0110

- END -

<!-- google_ad_section_end -->

Posted In
Weng Keong 的头像

第一张天空好蓝哦

第一张天空好蓝哦

Weng Keong | 星期四, 16/04/2009 - 2:56am
alankllim | 星期四, 16/04/2009 - 4:49pm