心情日记

omegakimia 的头像

Medical Elective Posting (Update 9)

Application for medical elective in University of Edinburgh was sent on 21.5.2010 9.38pm.. I expect 4-8 weeks for the reply from them.. hopefully can get la.. Don’t wish to redo all over again :P They will be 4 of us applying together for Colorectal Surgery Transplant Surgery Paediatrics Update 1: Got the reply!! So fast! [...]

Related posts:

  1. Medical Elective Posting (Update 6)

Posted In
mY_b3l0v3d 的头像

4/9/2010 (Saturday) Sunny day

Today was kinda emo. I just don't know how to get rid of this kinda feelings. Yeah, I knew that, I take it too importantly and forgot that people might not take it as important as what I did.

Posted In
mY_b3l0v3d 的头像

有些话,可能是你一辈子想知道的答案

1.莎士比亚说:
   再好的东西,都有失去的一天。
   再深的记忆,也有淡忘的一天。
   再爱的人,也有远走的一天。
   再美的梦,也有苏醒的一天。
   该放弃的决不挽留。
   该珍惜的决不放手,分手后不可以做朋友,因为彼此伤害过!
   也不可以做敌人,因为彼此深爱过。

  2.几米说:
   当你喜欢我的时候,我不喜欢你,

Posted In
wind_feng 的头像

Stay Hungry, Stay Foolish.

I understand the "Stay Hungry" now.

Rejects all kind of satisfaction until your true goal is met.

Posted In
Anthony建荣 的头像

课题…

最近上面子书
总会发现这个【课题】
在我继续我这篇部落的时候
我必须『强调』我没有煽动的意思…
纯粹只是分享我个人的意见
还有对这“课题”的看法…

这“课题”始于某位校长的一句话~
一句听上去『简单』到极点的话…
却让其两大民族有着非常【极端】的感受…
当然就是一方快乐得像活在天堂
反之就是生气得像被关在火炉般的空间受煎熬…
当然我是其后者…

Posted In
mY_b3l0v3d 的头像

3/9/2010(Friday) Rainy night

Recalled back what we had discussed tonight.

You make me so heartache, no doubt.

Posted In
mY_b3l0v3d 的头像

这才是男生要说的话 ~

我不允许妳用凉水洗漱,因为女性本属阴性,凉水会增加阴气,所以必须用温水!
我不允许妳不吃饭,人是铁饭是钢,身体是革命的本钱,我不想妳死我前头!
我不允许妳熬夜,理由和第二条一样,身体是革命的本钱,我不想妳死我前头!
我不允许妳哭,因为有我在妳还哭的话,就证明我没用,那还要我干什么?!
我不允许妳干体力活,有我在妳凭什么那么累,乖乖的给我擦汗,倒水喝!

Posted In
mY_b3l0v3d 的头像

嫁给这样的男人

如果要嫁,也要选择一个这样的男人,他可以不帅,可以不高,可以没有钱,但是,他会很温柔。她是个很情绪化的女子,有时候会很听话,很乖,有时候会发很大脾气,爱吃醋。但是因为他的温柔感化她,所以,她会一想起他就微笑。
幸福很远也很近。她不奢求能过上多么富裕的生活,只是希望平淡的日子里因为他们彼此感情的渗透从而洋溢着浓浓的幸福的气息。空气中氤氲着幸福的日子,那么,她还有什么奢望?

Posted In
4488 的头像

蜘蛛·史


低沉烟云散布
迷失
摸索情况的纱布

停在叶上的水珠
融合 
攀爬的汗水
不是味道

(More......)

Posted In
Miss Sunshine 的头像

Short updates

I am glad that I've still got SPG's blog for my nonsenses and emos. :)

Posted In