心情日记

霸王 的头像

Everythings seems to

Everythings seems to be back to normal after all, what I worried tends to be okay for now. By the way, I get my training in one company, Malacca lo~ Although I wish to go somewhere not malacca but then I think twice for it as this training just take 4 month and is better for me to have it here and help myself to save money for my austrailia trip XD

Posted In
syiling 的头像

The Highest Level of love = willing to let go ~

Ya... Another Stupid Long Entry i wrote for my Stupid Engineering & Society Subject !
Still poor english argh !

Willing to leave some comments ? Then click HERE
Only for MMU students though..

Posted In
xinling 的头像

我還在

從二月的最后一天,我在部落格消失了。

也不算消失,有上來看看,免得它沾滿灰塵,讓我掛著太多。

只是,忙,趕時間,又比較累,有一些事要處理,所以就沒有給它加什麼新料。

有次一連幾天都沒時間覆信,人家都以為我什麼大事。

我到今天還沒有拜太歲,人家說拜太歲是要在驚蟄虎爺開口前,良辰已過了,想說算了,不用拜了,就看看今年怎樣。

Posted In
omegakimia 的头像

SSI 2004 Students

SSI 2004 Students

ssi.jpg

Yes, i’m looking for those 2004 SPM students!

Please click here for more info!

Posted In
北体工 的头像

自主

我不喜欢听人家说我长大了
要会想了
之后又来干涉我做的任何决定
我不喜欢这样的感觉
我知道那是关心
但是对我来说
很heavy
我不喜欢!
严重的不喜欢
小时候我可以接受
但是现在的我
慢慢的抗拒这样的“关心”了

如果要说我长大了
要会想了
那就给我自主权
我要掌握我自己的生活
我不喜欢你们在我决定后再来干涉

Posted In
4488 的头像

寂寞·写意


为何寂寞淡淡侵犯心灵…… (More......)

Posted In
syiling 的头像

Another Personality Test ~

Sometimes i wonder how come those stupid Personality test or Horoscope Test Always attract me.
Well , maybe deep inside my heart i also not sure what kind of person i am ?

Such test always turn out to be accurate about me.

This one is steal from YinLing's Blog .

Your view on yourself:

Posted In
4488 的头像

AH BEE·老大


蜜蜂的代表人物
无所不在
相机里外的他
永远那么wat's up (More......)

Posted In
ryanne 的头像

三不

那天在电话,被人问了说,
“你觉得你有没有做programmer的心态?”

什么心态?
“就是不能离开电脑,电脑仿佛你的爱人,看到bugs会很兴奋,放下一切不眠不休就是要解决这个问题。solve了很开心,并且期待下一个问题的到来……"

这是怎样的一个不正常状态……
听了对方的解释好久好久,我发觉到,那个心态,对我来说仿佛是另外一个世界的人才会拥有的。

回想我以前的三不:

Posted In
泓 的头像

我?

今天又和朋友出街去。
我又想了很多东西。
我发觉到,原来我快要一个人了,
我的朋友没有抛弃我,而是我不想再麻烦他们。
一对的总该在一起吧。
看来我得从新习惯,
一个人看电影,
一个人逛街,
一个人吃东西。
爱实在离我太遥远了,不打算去追求。
朋友们,珍惜眼前的爱吧,
有些东西失去了,
再也找不回,
失望也没用,
呐喊也没有,
内疚更没用。

Posted In