心情日记

x007x 的头像

Photo Album: Pey San jie jie wedding photo

Pey San jie jie wedding photo

Posted In
mY_b3l0v3d 的头像

分享一下我大学生活第一学期的班同学..(更新)

(清一清喉龙)
大家好!我们最亲爱的朋友,所说的就是本人我--姓颜,名薇珊..多么有写意的名字..以前啊..我超讨厌这名的说..感觉别人叫我的时候,就很恶心..>.< 但我也要感谢我爸妈,没有把我按成啊花啊香什么的..其实呢,这名字就跟我本人一样..优哉悠哉的..每天像是没烦恼,没压力..澄清哦!!我也有自己的压力!!不说不代表没有..

扯远了..

Posted In
x007x 的头像

Photo Album: Me and my friends

Me and my friends

11

12

Posted In
x007x 的头像

Badminton Practice...

Actually, today nid to stay until 3.15pm one...for the badminton practice(2.15pm-3.15pm)..However, i was told today...i din bring PJ clothes and also the racket.. furthermore, i m so lazy to stay...later no one accompany me to walk down to the bus stop....then i hav to go back at 6.45pm...........
 
Huei Yee said they wrote about the badminton practice at the white board yesterday...i think i missed it...so i don noe...but not only me....olivia oso dun noe...haha!!!!
 

Posted In
Min Hue 的头像

Busy

Wanna share good news with you guys.
I just won 1 GB pen drive.
Wuakakaka.
I m so happy!

Dear MMU students,
1.Go to CLC
2.Go to Robotic's booth.
3.Pay RM1 to play the game.
4.Win a 1GB pen drive.

Recently quite busy.
Busy with studies,booth,Chinese Opera and World Debate's activities.
Joined Auto Show yesterday.
Luckily this event is on next sem.
Just now Soon Kang asked whether want to become working commitee of IT Fair.
Of coz I said yes.
I wish to become commitee of IT fair since alpha year.

Posted In
SaMnJJ 的头像

# 红之楼阁 #

“红之楼阁”你可以不懂什么叫“红楼梦”,但你不可以不懂什么叫“红楼阁”。红楼阁的开发,是为了提供很多不同资料给所有的学员们如: 新科技,新发现,新潮流以及热门的课题等等...“红色”的楼阁也突显出阁阁们决心要所有的报道的都一针见血,毫无保留的为大家送上。多媒体大学的学员还可以在此发表一切关于学校的意见和投诉等。然后再看看别人怎么说。

Posted In
cindy1989 的头像

红楼阁~我来咯。。。

哇!







我也变成阁士了~



(记得。。。是阁士,不是战士的呀呀~)







(More......)

Posted In
lovely_penguin 的头像

我终于报名参加 yoga( 愈加 ) 了!!!

原本,还一直在考虑要不要上愈加的,就在昨天6pm到7pm,报名参加了yoga。
明天要去买一件运动裤了,还要卖yoga mattress。
希望这次能持之以恒吧!!
加油!!
^_^

http://yoga-division.blogspot.com/

Posted In
jacksonywl 的头像

爱的感觉,总是在一开始觉得很甜蜜,
总觉得多一个人陪、多一个人帮你分担,
你终於不再孤单了,至少有一个人想著你、恋著你,不论做什么事情,只要能一起,就是好的,
但是慢慢的,随著彼此的认识愈深,
你开始发现了对方的缺点,
於是问题一个接著一个发生,
你开始烦、累,甚至想要逃避,
有人说爱情就像在捡石头,
总想捡到一个适合自己的,
但是你又
Posted In
edison tee 的头像

病了~~~

这两天宝贝一直在发烧,吃了药还是一样不会退烧的,好担心....担心到我自己也开始发热了,严重感冒之余,全身肌肉也酸酸的,和宝贝的症状完全一样!不会是被传染了吧?就算是也无所谓啦,所谓有福同享,有难同当嘛!不过我生病了,就比较难照顾宝贝了,还真是担心我们俩啊...= =...

Posted In