English

wind_feng 的头像

Calm vs BackHo - The Brained Zerg



人家说Calm是唯一一个用脑玩Zerg的人,因为Zerg玩家通常以手快闻名。
所以今天就特地看了一下他究竟有多聪明。

结果就这样给我看到了一场非常特别的战术。
ZERGLING, ZERGLING, ZERGLING, ZERGLING, ZERGLING..

Posted In
piggysherlyn 的头像

No longer mine....

I miss u...4a3669bee6819.gif

2.jpg

Posted In
piggysherlyn 的头像

da little twins~

The backbackdated post~ wakaka~1216031513.png

It happened on 26-Sept-09.. da lovely Saturday night~ :p4a2d4120c8da7.gif

Posted In
wind_feng 的头像

These guys are very ELE

哈哈。
原来这世上ELE并不是孤独的。
看看以下摘自我学校最近的ENGLISH IDOL NIGHT!

那只大象简直是全场焦点,红到比Phua Chu Kang还红。

是不是很ELE咧?

Posted In
wind_feng 的头像

Beatbox and Acapella!很好听!



Yixain介绍的。
真的很好听!

那个灰衣服背对他们的男人很面子动物咧。

Posted In
wind_feng 的头像

Stock Season

又是到了股票的季节。
身边四周渐渐地被股票经给淹没。

不管是朋友、咖啡店的阿嫂、表哥、舅舅、甚至是爸爸,都开始兴致勃勃起来。

看看综合指数。
哇,不知不觉也已经一千两百五十点。

每个人忽然间又开始想学习投资。
每个人又忽然间厌倦了银行利息、工资经利息、房地产回报率。
忽然间又开窍了 - “这世上真有钱生钱这回事。”

Posted In
piggysherlyn 的头像

Thank you....

I've been a dumb....

Really thx to all of u...all ur wishes n pressies!~ especially those greeted from abroad..

n those who send me pressies specially for me through post!!!~

i've been a dumb...i should have blog tis out right after i received it!~ but i didnt!

Posted In
wind_feng 的头像

Super Nightmare

Ok,我又不小心伤风了。
但这回还好,没有发烧。
只是鼻子很糟,然后连带的喉咙发炎一起出现而已。

就这样,我带着Kamikaze的精神去踢了一场球。
基本上我去那边似梦似真而已,脚慢了点、反应也慢了点。

晚餐过后,我带着疲惫的身体上床睡觉。

就这样,我开始了我连续两个小时的恶梦。

我的恶梦不是有鬼来吓我,不是有人要杀我,不是亲人离开我。
而是最近我时常做的事情,接Circuit。

Posted In
jacksonywl 的头像

Yoshito Usui

Its supposed to be last week's news, but anyway, I just know it just now.

Yoshito Usui, creator and artist of Crayon Shin Chan is found dead last week. Reason, hiking or something and fell and *gone*.

No more Crayon Shin Chan for me T___T

Posted In
Miss Sunshine 的头像

First

tooooo many things to be blog. hmmmm.visit this for the awesome JB Trip
http://reality-shoutout.blogspot.com/2009/10/escapade.html

Posted In