心情日记

Selling~
You can easily observe that this few days there are so many ‘salesperson’ hanging around MMU, no matter where are you, u can easily find someone that wants to sell u something.
The main point of selling things is to let the students, especially Management student to learn how to sell goods and services. The idea is nice. Basically, University is just like the real world just smaller… However, the money we earn… where does it come from???
Students! Lecturer!
OMG~
Do we have to do that???
Yes~
- 要发表评论,请先登录
- 红点: ~燕燕の天空~
- 浏览原文
- 阅读全文
- 839次阅读

张国荣逝世六周年
看了BoonMing的blog后,让我想起了……
相当年,我经常到雅虎!香港看娱乐新闻。
六年前的今天,当我在该网站的首页看到此新闻时,
我真的以为是愚人节的玩笑而不加理会!结果证明了这其实是娱乐圈史上最灰的愚人节。
我不像我以前的班主任那样“迷恋”张国荣,他几乎收集了所有他的专辑和电影,仿佛记得他好像有跟张国荣拍过照……
- 要发表评论,请先登录
- 红点: vivalive
- 浏览原文
- 阅读全文
- 1216次阅读
想自尽
严重声明:不要在家里尝试。
Strictness Disclaimer: Do not try this at home.
- 红点: Pek Chek Kia 的生活日记
- 浏览原文
- 阅读全文
- 1400次阅读
- (4 条评论)
妖孽!莫在为害人间!
我说家爱啊。
像我们这两只怪物是怎么也过不下去的。
倒不如去找个什么什么洞长住下来好了。
我就做那个千年老妖,你就做那个什么白发魔女,还是千年人参精好了!
你看,多有性格啊!
闷毙的时候,就去城镇吓吓叶子的娃娃。
去挖个什么天山雪莲的塞给她吃。
你知道叶子酗酒的啦,一定没留什么营养给她。
星期六礼拜就找唐山藏和像猪的徒弟去Party。
玩疯的时候就去搭最后一班会爆炸的飞机。
- 要发表评论,请先登录
- 红点: Chinkang's Weblog
- 浏览原文
- 阅读全文
- 970次阅读

da April fool BOY!!!!愚人节的孩子诞生拉~ *UPDATED*
ANG KOK SEONG IS 22 YEARS OLD TODAY! HA ITS NOT A FOOL THOUGH! HA LETS WISH HIM HAPPY BIRTHDAY BY SPAMMING HIS CHAT BOX HA! http://detectiveang.pixnet.net/blog
- 红点: sherlyn's home sweet home~
- 浏览原文
- 阅读全文
- 1728次阅读
- (1 条评论)

總結第一季
今天,3月31日,2009年的第一季的最后一天。
一下子三個月就這樣過去了。
這三個月,來總結一下。
朋友問我有什麼得與失,我還沒想到。
就憑現在想到的,記錄一下。
☉工作:TL多很多次,呵呵呵。
☉孩子:要說壞不壞,說乖不乖,兩個小瓜就是停不下來那種,常常去了外面回來90%一定吃“炒粿條”。
[Forward Mail] Excellent Thoughts
- If you born poor
it's not your mistake,
But if you die poor
It's your mistake.
-Bill Gates - In a day, when you don't come across any problems - you can be sure that you are traveling in a wrong path.
- Swami Vinekanand - Three sentences for getting SUCCESS:
a) Know more than other
b) work more than other
c) expect less than other
- William Shakesphere - If you win you need not explain... But if you lose you should not be there to explain
- 要发表评论,请先登录
- 红点: Love Penguin
- 浏览原文
- 阅读全文
- 884次阅读
只因为我们不太聪明
老早就发现我们的这个APEX大学的教育系统有个超级大问题。
因为上头说要改革,所以我们便成为“改革”过渡期的替代品。
“OUTCOME BASED EDUCATION”,这是上头的指令。
教授们就因此急着生产一堆非常能做,非常有创造力的学生。
所以我们便有了比学长们多三倍的功课,然后多8个Units的课程。
Fine,有得学习我一定学。
- 要发表评论,请先登录
- 红点: Chinkang's Weblog
- 浏览原文
- 阅读全文
- 1148次阅读

























