心情日记

Best . Friend ~
What would you do if every time you wanted someone they would never be there?
What would you do if for every moment you were truly happy there would be 10 moments of sadness?
- 要发表评论,请先登录
- 红点: ♥♫ ~魂牵今生,梦绕来世~ ♪♥
- 浏览原文
- 阅读全文
- 852次阅读

曦。望
参与了激励与研讨小组办的
第二学期生活应《曦。望》
其实也不知道要写什么
只是
这个营
在进营前和进营后加上出营
都给我很大的感触
进营前
新春筹委要去的人
少之又少
我又不喜欢强逼他们
所以有少少的担心
担心营员太少
不过基本上这个不是我操心的东西
进营后
看到很多人好像要病了这样
自己也有点不舒服
整个营在游戏或者讲座的时候

X'mas 2008 @ Singapore Part 1
23/12/2008
Wake up around 11am.
Start preparing.
2pm start our journey to Singapore.
On the way, sure wont forget to SS. Haha!
In the car, my throat started not feeling well.
Reach Singapore already 5pm.
Finally reach Uncle Goh's house.
- 要发表评论,请先登录
- 红点: CrazyHappyLife
- 浏览原文
- 阅读全文
- 883次阅读

驚人的樣貌
最近看著很多自己的照片,無論是在自己的部落格或者別人的部落格,我的樣子真的是很“驚人”。
說真的,究竟爲什麽我的樣子會是如此的驚人,最經典的莫過於那副在每一個角度都是很臭很醜的臉。
雖然很多人都會說要讓別人喜歡自己,先要讓自己喜歡自己,但是我還是無法接受我自己,唉~~~
- 要发表评论,请先登录
- 红点: 倚雲閣~無藝小築
- 浏览原文
- 阅读全文
- 941次阅读

跟家人在一起の
这个学期只过回家一次,
然后就一直都呆在马六甲。
所以去kl那天,
也是一家人一起先上来马六甲
然后我们才从这里到kl去。
每一年都一样,
我们到kl去meet Apple Uncle
然后他再带我们到出去走。
因为老爸不太会走klの路,
有时候甚至会迷路。呵呵~~
- 要发表评论,请先登录
- 红点: Flying To The Sky
- 浏览原文
- 阅读全文
- 899次阅读

生活琐事一件
刚上完课,就跟vv,iBeee和chunwai他们去吃午餐。回家の路上 遇见了杰菲利然后 一伙人就跑到town去了。他们做什么事都很讲feelの~~~~=="有一次还“心血来潮”特地驾车到muar去吃晚餐。真是败给他们了。
不小心拿了一堆自己不喜欢吃の食物,刚好别人也不喜欢吃。(太贪心了~~)那个苦瓜真の是由够苦の。结果 上图の这两位 很够朋友地帮我吃完了全部心不甘情不愿地 哈哈
- 要发表评论,请先登录
- 红点: Flying To The Sky
- 浏览原文
- 阅读全文
- 877次阅读

panicking!!!!!!
I NEED HELP!!!!!!!
I DON'T UNDERSTAND!!!!!WAT A FOOL & HOW *SUI* IS ME!!!!!!!
SEE TIS LINK http://bulletin.mmu.edu.my/v3/view/bydept_bb.mmu
I DOWNLOAD THE ATTACHMENT BELOW N I FOUND OUT TIS!
SEE?? GAMMA FOM!!!which is me should be in GC7
THE PROBLEM IS CORRECT I AM GC7 BUT ALL MY FRIENDS IS GC6!!!!!!SAME YEAR SAME COURSE EVERYTHING SAME!!!!!ALL OF THEM ARE SAME!!!!!
ONLY ME AN ALIEN TER!!!!
- 要发表评论,请先登录
- 红点: sherlyn's home sweet home~
- 浏览原文
- 阅读全文
- 943次阅读

突然又能用。 =.=
Orzz….
等我开了新的blog它又能用了,friendster部落格是不是在和我开玩笑。。
算了,两边都写算了,当然欢迎你们浏览我的新部落格,
http://myfifthblog-terence.blogspot.com
最后,我亲爱的部落格,不要闹别扭了哦。。
- 要发表评论,请先登录
- 红点: ~不能说的秘密~
- 浏览原文
- 1138次阅读

无题...
haha.. now only i realised that, actually, guys in love will be very stupid. somehow, they will do something considered stupid by girls. moreover, i think that girls will be very kesian, if they met this kinda guys. stupid guys..sigh.. (thanks meimei for telling me this. ^^)
so, i am thinking that, if continue like that, dont know when is my that gorgor will get a girlfriend. pretty worry about it.
- 要发表评论,请先登录
- 红点: +mY_b3|0v3d's BLoG+
- 浏览原文
- 阅读全文
- 884次阅读






















