心情日记

jacksonywl 的头像

AMBP Madagascar 2 Screening Invitation

I received an invitation to Madagascar 2 screening from AMBP today.

Dear AllMalaysian Blogger,

Congratulations! You've won yourself either two or four tickets to our Madagascar: Escape 2 Africa special screening, depending on your level of participation as outlined in the contest mechanics.

You can collect your tickets from us at the following address:

Posted In
jacksonywl 的头像

James Bond - Quantum of Solace

Went to watch Quantum of Solace with *someone-someone* today. Was expecting the cinema to be full but only the last few rows are full on 2.30pm. Maybe because its weekday.


James Bond - Quantum of Solace poster.

Posted In
Dconan 的头像

早知道你又不早講?

小女子身邊有位男性友人,長得高大威猛,除了玉樹臨風還外加博學多才,我們常常戲稱他為百科全書,因為上至天文,下至地理,他無一不通,無一不曉。

若遇上任何棘手的問題,必定虛心向他請教,欲從他身上得光明指引。不過,讓人失望的是,他雖然懂得很多,凡事有問必答,但,糟就糟在他常常答非所問,或者一問十答,要你在10個答案中選出一個正确的答案,問到後來,連我自己都會亂了陣腳,不知該怎麼做才對。

Posted In
hseinhsein1314 的头像

矛盾的我

遗忘?为何遗忘?为了什么遗忘?
被遗忘和遗忘都是遗忘。
我遗忘你和被你遗忘确实不同的感受,
希望遗忘一个人,却永远也忘不了。
不希望被遗忘的,却怎么以记不起,
人害怕被遗忘,却渴望遗忘别人,遗忘那些不想见的人。
选择了遗忘却忘不了你,好?坏?
选择了不想你,却不停的想你,为何?
人生,不是只有你我他,
偏偏就是你,颠覆了我的思想,翻转了我的感觉,
让我处于你那遥不可及的世界.

Posted In
ryuki 的头像

Getting Roll Again

After a long hiatus, I am going to roll this blog again. I think writing is a way to express yourself and eventually make you more creative. Although I started writing blog just to polish my English, I believe it brings more than what I want.

Posted In
4488 的头像

再·改变


学期的转换
永远成为转变的因素

曾经她告诉我
改变
要保持平衡
别失去原来的自己

上学期
我改变了
但失去平衡
一边倒
本来的自己 被毁灭了

战争里
胸口腐烂
战胜的
原来只是空气

这学期
照着规则再改变
平凡中超越自己
这是我的规则

*后记-
照片里
你永远是操控者

Posted In
霸王 的头像

愛的感覺

你發覺到了嗎?愛的感覺,總是在一開始覺得很甜蜜,總覺得多一個人陪、多一個人幫你分擔,你終於不再孤單了,至少有一個人想著你、戀著你,不論做什麼事情,只要能在一起,就是好的,但是慢慢的,隨著彼此的認識愈深,你開始發現了對方的缺點,於是問題一個接著一個發生,你開始煩、累甚至想要逃避,有人說愛情就像在撿石頭,總想撿到一個適合自己的,但是你又如何知道什麼時候能夠撿到呢?她適合你、那你又適合她嗎?

Posted In
Miss Sunshine 的头像

Count Down :

Count Down : 3 Days

Gonna start school soon
means

i can see them soon

which mean
i gotta leave here soon also
=.=

haaarrrr......
pek cek la

2nd sem ll be super busy
(kepo lo, go join so many things -.-)

dunno whether got enough time to come back not
i wan become PBSM also la
hahaha

yk's bday gathering is tomorrow :)
ding ding ding
:D
but then jun jie not goin la
lim kok siong also
nvm

Posted In
alankllim 的头像

随意.无题

写了两年多~ 在部落世界里见到种种人,有知己,有朋友,有敌人,有坏人,有人喜欢搞破坏,有“浩念”的人~ 在每个人身上细细观察,学了不少东西,也因此让搞部落变成一个不寂寞的事~

在搞部落的路程里,不断的鼓励身边的人开始投身于部落界~
在众多的朋友里,就唯有JC比较常更新,其余的几乎都睡着了~

Posted In
北体工 的头像

从头开始

第二个学期就要开始了
下定决心
我要重头开始!!
所以
从头来过
减了一个不一样的发型(虽然没什么大差别,但是短了很多很多)
前人削发明志
可是我没有这样大的勇气
所以减短明志就好
哈哈

新学期的挑战
我会好好分配时间
我会好好分配轻重
我要重新拿下我曾经的光荣

Posted In