心情日记

shuying 的头像

复仇记

昨天,有人对我说:“你写的blog很无聊耶,都不好看的。写什么你弟弟叫你买monitor,去逛街的,无聊到要死。而且,你用的文法很普通,又不顺酱。都不懂为什么你的blog还酱多人去看。我写的blog都是用那种很深的华语写的,不是随便的咯。我以前写很多那种爱情的blog,可是现在delete了,因为给朋友看到,一直问我,我会不好意思。” 听完他那番话,我没对他破口大骂。我只是静静的,没说什么。

Posted In
hiratsu 的头像

云走了,感觉也不复存在

云走了
一步一步踩空了
剩下的温柔陪我过黑夜
痛心了
因为剧情结束了
我该习惯结局有点狼狈

爱不再
留下我面对空白
你的倔强让我终于明白
因为爱
所以你才要离开
不再等待就离开那大海

你要记得 我们爱过
就算疲倦 只允许你看透
牵你的手不是罪过
复习你的温柔是我的快乐

你要知道 我不难过
就算面对 我们彼此沉默
说是幸福也不为过

Posted In
Min Hue 的头像

Don't read if you are ENGINEERING student

Many people always say Engineering is HARDER THAN IT.
U know what?
My friends who are taking engineering already finished their midterm test.
But I still need to sit for 3 papers.
Some subjects have 3 midterm test.(Mathematical Techniques)
Some subjects have midterm test and lab test.(Digital System)
Some subjects have 2 assignments and it is individually.(Computer Programming)
I have to sit 8 papers before final.
Some FET final year project is group work but all FIST project is individually.

Posted In
jacksonywl 的头像

The Love Guru


What can I say?

Hilarious!

Plenty of idiotic but pretty true theory.

The word 'Guru' stands for 'Gee, you are you'.

'Intimacy' is actually 'Into-me-I-see'

Without intimacy, you feel 'nowhere', and The Love Guru is here to bring you from 'nowhere' to 'now-here'!

Posted In
hiratsu 的头像

凯旋归来!


大马又再一次生日了
好开心哦
当然,我开心不是因为国庆日啦
是因为国庆日有三天的大减价
而且学校放四天假期
哈哈哈!!!!!

就酱
和几个朋友星期六到加影去玩
同行的有小狗SK还有东道主阿贤
计划是三天两夜,都在加影阿贤家过夜
第一天与第三天都在加影
第二天也就是国庆日当天就会到吉隆坡去

从我们到了蕉赖的广场开始

Posted In
lovely_penguin 的头像

Assignment...

唉!
辛辛苦苦熬夜做出来的assignment,
被人当做我没用心做,
好伤心。

我花了很多时间做出来的assignment,
一见到我,
说有问题就算了,
还要三张口对着我一个人shoot,
什么意思嘛?
摆明是针对我。

我做出来的assignment,
被人当着我没认真的做,
气死我了,
也伤心死我了。

我付出的努力,
你们有看到吗?

区区的一小部分牵扯到revenue cycle,
就把我整个assignment,

Posted In
成美 的头像

love

Love is not 2 forget but 2 forgive, not 2 c but 2 understand,
not 2 hear but 2 listen, not 2 let go but 2 HOLD ON !!!! 
 
 Don't ever leave the one you love for the one you like,
because the one you like will leave you for the one they love.
 
 
Find one, who calls you beautiful instead of hot. 
 Who calls you back when you hang up on him. 
 Who will stay awake just to watch you sleep. 
 Wait for the guy who kisses your forehead. 
 Who wants to show you off to the world when you are in your sweats. 

Posted In
alankllim 的头像

人.人

人与人的关系就是那么的奥妙,有些人就像有仇一样,一见面就吵架。一些人却与你好象有隔世姻缘一样,一遇上就会爱上。一些人就像天生是你的福星,处处帮忙,每当遇上问题他就会出现。

Posted In
霸王 的头像

不懂!还是不懂

厌倦了

开始觉得反感了

到底现在是什么样的状况

我· 不懂

是真的不懂 还是 我选择了不想去懂

说穿了

人 到了某个阶段

或者超越了自我忍耐的极限

剩下的就是反感吧

×××××××××××××

我已经觉得厌倦了

做得越多 反而只会让人觉得很厌烦

很讨厌!

人类啊,有时候是真的需要自我检讨

在做某样事情时,

Posted In
cindy1989 的头像

HUH?!

Today's feeling really weird!

very very very WEIRD!

I also don't know why.

Suddenly like this.

Suddenly become like that.

Some kind of emotional?
















AH!!!









Totally like hysteria!!!

Posted In