中文

akitakeshi 的头像

怀念,Memories, Kenangan

过了一年。。。
终于过了我的foundation..
真希望万事都能顺顺利利的过。。

这一来。。。 很多怀念。。。
it started with ~


started with foundation.....
orientation friends ^^ with memories...
drama group....

Posted In
阿宝 的头像

离开

考试让我的生活很规律,每天的行程基本上都一样,唯有把宵夜加了进来,结果就在这短短的三个 星期,胖了0.6kg,欧买尬!!!不用紧,大家都说考试用脑太多,又没有其他娱乐,只好不断咬东西来充实一下自己。想一想,其实自己的大学生活也时日无 多了,两年很快过去的,所以最近都很想到马六甲不同的地方吃吃喝喝,就正如小菜说的:剩下的两年,第一年是给你到你不曾去过的地方,第二年是给你去重复你 要去的地方。

Posted In
阿宝 的头像

离开

考试让我的生活很规律,每天的行程基本上都一样,唯有把宵夜加了进来,结果就在这短短的三个星期,胖了0.6kg,欧买尬!!!不用紧,大家都说考试用脑太多,又没有其他娱乐,只好不断咬东西来充实一下自己。想一想,其实自己的大学生活也时日无多了,两年很快过去的,所以最近都很想到马六甲不同的地方吃吃喝喝,就正如小菜说的:剩下的两年,第一年是给你到你不曾去过的地方,第二年是给你去重复你要去的地方。

Posted In
piggysherlyn 的头像

我的可爱格纹包~~ONLY BAGGG~*part 1* *1,2,3*

note : do visit my preloved site k? thxthx~ *click*

OLD BLOSSOM BOX订的蝴蝶结格纹包终于来了~喜欢喜欢喜欢~超爱的~

yahoo! finally got my OBB ribbon bag from Jezmine :p happy nehxx!

Posted In
leehong 的头像

After Super Final ( part 2 )

Where we went at night that day after final paper?
From the photo above, you will know that it's a famous shop~ 阿贤来过哦!
We headed straight to Seremban! crazy huh! hahaha....this is the first time we go celebrate out of Melaka~ Thanks to ah teck for recommending such a nice place! Super Food after super final!

Posted In
hudxuan 的头像

紀佳松

我從來沒有在很快的去做一個有關一個歌手的小小不專業的評論,他是我開創第一次買了專輯后一個星期就寫評論的人了在他的新專輯里首首都是好歌(謎之音:喂,靚仔,你可以表醬官方嗎?)


more..

2009華語歌壇頭號全才音樂人Blue J紀佳松

潘瑋柏的最佳音樂拍檔 亞洲巨星最鍾愛的創作人

Posted In
阿宝 的头像

离开

考试让我的生活很规律,每天的行程基本上都一样,唯有把宵夜加了进来,结果就在这短短的三个星期,胖了0.6kg,欧买尬!!!不用紧,大家都说考试用脑太多,又没有其他娱乐,只好不断咬东西来充实一下自己。想一想,其实自己的大学生活也时日无多了,两年很快过去的,所以最近都很想到马六甲不同的地方吃吃喝喝,就正如小菜说的:剩下的两年,第一年是给你到你不曾去过的地方,第二年是给你去重复你要去的地方。

Posted In
wind_feng 的头像

I have so much more for my life

研究了自己的伤口后,便决定今天继续做。
这次我学乖了点,学人家用另一只Spanner绑着另一只,增加一倍的长度,一倍的Torque,少一倍的力。

虽然是这样,我仍然搞到伤痕累累,但至少没到喷血这么严重。
那个伤口就有点可怜啦,爆了又爆。
换了几次胶布安抚它。

Posted In
霸王 的头像

-the end-

Today was the last paper for my entire GAMMA year in MMU. Nothing much to express as it just end the way it should be. Not going to talk about the paper as it is done with no regrets I perhaps. After exams, normally I will hang out but not for this time as I needed to clean up and clear my room before the dust getting thicker~

GAMMA just ended in a glimpse and yet, we will start our new journey on coming Monday which is our internship. Honestly speaking, I don't know what's up next but will just do my best in whatever means. During these super duper long 5 months.....

Posted In